már
8

Gondolom mindenki tudja, hogy ma, azaz március 8.-án nőnap van. Ne haragudjatok, de ma különösebb cikkel nem készültem. Csak egy kis beszámoló! :)) Csodálatos napom volt! Imádtam nézni, ahogy a nők mosolyogva, tele önbizalommal sétálnak az utcán kezünkben egy szál virággal! :) És az is feltűnt, hogy talán az átlagosnál jobban kicsípte minden lány magát! Ma nagyon sok helyen voltam a városban, és azt kell mondjam, a mai napon a magassarkú cipős lányok többségben voltak! A mai nap, én is eléggé kicsíptem magam, és meg kell mondjam, jól tettem, mivel egy kis meglepetésben volt részem :)) A suli előtt várt rám egy fiú, a kezében egy szál fehér rózsával (a kedvenc virágom:), és elvitt egy étterembe, utána pedig sétáltunk egyet a Duna parton! Megérte egy kicsivel korábban felkelni! :) Remélem a napom folytatása is ilyen fantasztikus lesz! :)

Holnapra készülök cikkel! Ne haragudjatok érte, de most inkább tovább élvezem a dolgokat :))

A bejegyzés trackback címe:

https://streetstylehungary.blog.hu/api/trackback/id/tr802722235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása